Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
21 Haziran 2014 Cumartesi

Sebzeli Kabak Bohça

NefisYemekTarifleri-9H5XYuGjj

Kaç Kişilik: 4-6 kişilik

Hazırlama Süresi: 20dk

Pişirme Süresi: 30dk


Malzemeler

  • 3 adet kabak
  • 3-4 adet havuç
  • 15 adet mantar
  • 5 adet küçük patates
  • 2 adet sivri biber
  • 1 adet domates
  • 1 adet kuru soğan
  • 1 kaşık domates salçası
  • Pul biber, karabiber, tuz
  • 2 kaşık tereyağı
  • 2 kaşık sıvı yağ

Hazırlanışı

Kabakları alacalı soydum ve uzunlamasına dilimledim. Havuçları da soyup ince şekilde dilimledim. Birlikte 5 dk tuzlu suda haşladım. İsterseniz kızartabilirsiniz yada ızgarada da olur. Haşlanmış sebzelerimizi süzüp beklettim. Tavaya kuru soğan ve 1 tane sivri biber doğrayıp birlikte kavurdum. Kabuğu soyulmuş mantarları, küp şeklinde doğranan patatesleri ekleyip birlikte soteledim. Tuz ve baharatları ekleyip ocaktan aldım. Kabakları artı şeklinde üst üste koyup üstüne bir kaç dilim havuç koydum. İç harçtan bir kaşık koyup katladım ve kürdanla tutturdum. Dikdörtgen borcama dizdim. Kalan mantarlı iç harcı da aralarına dizdim. Bir kaşık salça, sıvı yağ, 1 bardak suyu ve 1 tatlı kaşığı tuzu karıştırıp yemeğin üzerine gezdirip fırına verdim. Üzerleri kızarana kadar pişirdim. Tamamen doğaçlama gelişen bir yemek oldu. Ancak gerçekten lezzetliydi:)

Sebzeli Kabak Bohça 1

Sebzeli Kabak Bohça 2

Sebzeli Kabak Bohça 3

Sebzeli Kabak Bohça 4

Sebzeli Kabak Bohça 5

Sebzeli Kabak Bohça 6

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz