Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
21 Haziran 2014 Cumartesi

Kabak Dizme

NefisYemekTarifleri-L3jl6TNEW

Kaç Kişilik: 2-4 kişilik

Hazırlama Süresi: 15dk

Pişirme Süresi: 30dk


Malzemeler

  • 2 adet kabak
  • 4 adet orta boy patates
  • 1 adet soğan
  • 1 yemek kaşığı salça
  • 1 diş sarımsak
  • 1 çay kaşığı kekik
  • karabiber, tuz
  • üzeri için bir avuç dolusu kasar peyniri rendesi

Hazırlanışı

Soğanı yemeklik doğrayıp ezilmiş sarımsakla birlikte kavurdum. Üzerine salçayı ilave edip kavurmaya devam ettim. Baharatlarını katıp bir çay bardağı sıcak su ilave edip bir taşım kaynatıp kapattım. Dilim dilim doğradığımız patatesle ve kabakları tepsiye sırayla dizdim üzerine sıcak harcı koyup önceden ısıttığımız 180 dereceye ayarladığım fırına koydum ilk 20 dakikasından sonra çıkarıp üzerine kaşar peynirini serpip tekrar fırına verdim. Peynir eriyip pembeleşince fırından çıkarttım sıcak servis yaptım. Afiyet olsun.

Kabak Dizme 1 Kabak Dizme 2 Kabak Dizme 3

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz