Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
7 Şubat 2017 Salı

Ağızda Dağılan Minik Tuzlu Kurabiye

  • Kaç Kişilik 10-12
  • Hazırlama 25dk
  • Pişirme 20dk

Ağızda Dağılan Minik Tuzlu Kurabiye Tarifi İçin Malzemeler

  • 125 gr margarin
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • 2 yemek kaşığı elma sirkesi
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 yumurta sarısı
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 .5 yemek kaşığı şeker
  • Aldığı kadar un

Üzeri için :

  • Kavrulmuş susam
  • 1 yumurta akı

Ağızda Dağılan Minik Tuzlu Kurabiye Tarifi Yapılışı

Kurabiye malzemelerini alabildiği kadar un ile kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapalım. Hamurdan cevizden küçük parçalar koparıp yuvarlayıp ortasını mikserin ucu ile delik açtım önce yumurta akına sonrada susama batırıp tepsiye dizdim.

Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında kontrollü bir şekilde pişirelim.Ağızda dağılan nefis bir tat gerçekten ben bile bu kadar beklemiyodum bayıldım deneyeceklere kolay gelsin.Afiyet olsun selam ve sevgilerimle.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz