Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
8 Şubat 2017 Çarşamba

Bebek Kahvaltısı (6 Aydan Sonra)

  • Kaç Kişilik 1-2
  • Hazırlama 10dk
  • Pişirme 10dk

Bebek Kahvaltısı (6 Aydan Sonra) Tarifi İçin Malzemeler

  • 200 ml 1 su bardağı kadar(tercihen fazla sulandırılmış mamaya hazırlanır)
  • Pekmez veya reçel (çilek reçeli hariç)
  • Cicibebe bisküvisi (2-3 tane ile başlanır sonra arttırılır)
  • Kibrit kutusunun 1/4 ü kadar beyaz peynir
  • Yumurta sarısı (bir bezelye tanesi kadar başlanıp yavaş yavaş tam bir yumurta sarısına çıkarılır. Birgün eklenir, diğer gün verilmez)
  • Bebeğim taneli yiyeceklere sayemde alıştığı için ben yarım cevizi de toz haline getirip içine ekliyorum

Bebek Kahvaltısı (6 Aydan Sonra) Tarifi Yapılışı

Mama hariç bütün malzemeler iyice ezilerek karıştırılır birbirine yedirilir. Daha sonra yavaş yavaş hazır mama ilave edilerek karıştırılır.

Afiyet olsun minnoşlara. :)

NOT :Aslında orjinalinde biberonla da verebilirsiniz ben çok sulandırmadan yaptım kaşıkla vermek için bebeğim sevdi de içine normalde pekmez veya reçelde koyulur, ben koymak istemedim bebe bisküvisi yeterli geldi.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz