Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
6 Şubat 2017 Pazartesi

Çarşaf Böreği

  • Kaç Kişilik 8-10
  • Hazırlama 30dk

Çarşaf Böreği Tarifi İçin Malzemeler

Hamuru için;

  • 6 u bardağı un
  • 2 tatlı kaşığı tuz
  • Yeterince su

Arasına;

  • Sıvıyağ
  • Yarım paket margarin(küçük parçalara ayırın)

Üzerine;

  • 3 yemek kaşığı yoğurt
  • Çörekotu
  • Susam
  • İç harcı size kalmış

Çarşaf Böreği Tarifi Yapılışı

Hamuru yoğurdum.Hamur sert olmayacak açtığınız zaman kendiliğinden gitmeli.Su ılık olacak.Hamuru mandalina büyüklüğünde parçalara ayırdım.Her bir parçayı tabak büyüklüğünde açtım.Aralarını sıvı yağ ile yağlayıp üst üste dizdim.İki elimle hamurları ters çevirdim böylece ilk açtığım hamurla başlıyorum açmaya. Ama nasıl!!? Elimle. Hamuru bildiğiniz çekiştire çekiştire açıyoruz.İstediğim harcı koyup küçük küçük margarin parçaları attım her bir hamurun arasına. Tepsiye ortadan başlayıp dizdim.Üzerine yoğurt sürdüm. (yumurta yok bu börekte şaşırmayın) susam çörekotu serpip attım fırına.190 derecede pişti.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz