Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
6 Şubat 2017 Pazartesi

Çok Gezdim Yemek Yapamadım Melemeni

  • Kaç Kişilik 1-2
  • Hazırlama 5dk
  • Pişirme 10dk

Çok Gezdim Yemek Yapamadım Melemeni Tarifi İçin Malzemeler

  • 6 adet acı yeşil biber
  • 2 adet yeşil taze soğan
  • Yarım kavanoz şişe domatesi veya 2 adet domates rendesi
  • 3 yumurta
  • Tuz

Çok Gezdim Yemek Yapamadım Melemeni Tarifi Yapılışı

Bugün çokmu gezdiniz eşinizin gelmesine az zaman mi kaldı  Eşiniz acı seviyor mu o zaman 15 dakikalık menemen tarifimi anlatıyorum. Menemen deyip geçmeyelim çok lezzetlidir tarifim Öncelikle biberlerimizi çok küçük olmayacak şekilde doğruyoruz tavamıza sıvı yağ alıyoruz biberlerimizi pişirdikten sonra fazla yağı tavadan alıyoruz dometes rendesini ekliyoruz biraz pişmesini bekliyoruz. Taze soğanlarımızı geç atıyoruz tamamen ölmemeleri için sonrasında tuzumuzu ekliyoruz son olarak yumurtaları kırıp kapağı kapatıyoruz.

Afiyet olsunnn

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz