Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
8 Şubat 2017 Çarşamba

Mantarlı Sebze Çorbası

  • Kaç Kişilik 4-6
  • Hazırlama 20dk

Mantarlı Sebze Çorbası Tarifi İçin Malzemeler

  • 9-10 adet mantar
  • 1 limon suyu
  • 2 su bardağı su
  • Az tuz
  • 1 küçük boy soğan
  • 2 diş sarımsak
  • 1 havuç
  • 1 patates
  • Sıvıyağ
  • 2 yemek kaşığı  un
  • 2 su bardağı süt
  • 3 su bardağı su
  • 1 paket et bulyon

Mantarlı Sebze Çorbası Tarifi Yapılışı

Mantarı limon suyu, su ve tuz ile tencerede az kaynatıp süzdüm.Soğan, sarımsak, havuç, patates, sıvı yağı az kavurup unu ekledim. Ardından mantarı da ilave ettim.Süt ve suyu ekleyip kaynayana kadar karıştırdım. Bulyonu atıp erittim içinde.Sonra kısık ateşte pişmeye bıraktım.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz