Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
8 Şubat 2017 Çarşamba

Orman Meyveli Trileçe

  • Kaç Kişilik 4-6
  • Hazırlama 50dk
  • Pişirme 40dk

Orman Meyveli Trileçe Tarifi İçin Malzemeler

Keki için;

  • 4 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya

Sosu için;

  • 1 paket krema ( 200 ml )
  • 5 su bardağı süt
  • 4 yemek kaşığı şeker

Üst sosu için;

  • Hazır orman meyveli sos

Orman Meyveli Trileçe Tarifi Yapılışı

İlk olarak kekini hazırlayalım. öncelikle yumurtaları sarısı ve beyazını ayırarak iki farklı kaba kıralım, ayıralım. Şekeri kaplara bölelim ve iyice köpürene kadar mikserle çırpalım. Daha sonra bir kapta iki karışımı birleştirelim ve un, kabartma tozu, vanilyayı eleyerek koyalım. Tek yöne doğru olacak şekilde karışımı söndürmeden karıştıralım. (Pandispanya tarifi gibi)Borcama dökelim 160°lik fırına 40-50 dk. lik bir süre için koyalım.Kek pişerken sütlü sosunu hazırlayalım. Kremayı sütü ve şekeri tencereye koyalım ve kaynatalım. Çok ıslak sevmeyenler 4-4. 5 bardak süt koyabilir. Sütlü sos soğuk kek soğuk dökelim. Hazır sosu da paketin arkasında yazan tarife göre yapalım. En son kekin üstüne sürüp buzdolabına koyalım. Trileçemiz hazır umarım beğenirsiniz bu tarif dışarda cafelerde yediğim tarifler gibi hatta daha çok beğendim:)(Kendim yaptım diye demiyorum ama:))Afiyet olsun :))Not:Ben kare borcama yaptım ve 1. 5 paket orman meyveli sos kullandım. Şekerli olduğu için 2 paket ağır olur diye.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz