Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
9 Şubat 2017 Perşembe

Pizza (Çok Lezzetli)

  • Kaç Kişilik 4-6
  • Hazırlama 15dk
  • Pişirme 25dk

Pizza (Çok Lezzetli) Tarifi İçin Malzemeler

Hamuru için;

  • 1 paket yaş maya
  • Yarım çay bardağı süt
  • 1 buçuk su bardağı su (yoğurt suyuda olabilir)
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ (ben zeytinyağı kullandım)
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 tatlı kaşığı şeker
  • 5 buçuk su bardağı (yinede siz temkinli atın)

Üzeri için;

  • Salam
  • Sucuk (azıcık üzeri için ayırdım)
  • Sosis
  • Mantar
  • Ketçap, Mayonez, azıcık salça, kekik ve biraz zeytinyağı ile sos yapıyorum
  • Rendelenmiş kaşar (yarısını üzeri için ayırdım)
  • Mısır (üzeri için)

Pizza (Çok Lezzetli) Tarifi Yapılışı

Hamuru yoğurduktan sonra yarım saat mayalanmaya bırakıyorum. Daha sonra merdaneyle yuvarlak açıyorum tepsime hamurumu güzelce yayıyorum. Önce ketçaplı sosumu döküyorum üzerine hafif kaşar, salam ,sosis ,mantar .180 derecelik önceden ısınmış fırında yaklaşık 40 dakika ama sizin kendi fırınınıza göre değişir. Sonra en son mısır, sucuk ve rendelenmiş kaşarı atıp 5 dakika daha bekletiyoruz. Ve çıkartıp biraz dinlendirirseniz servis yaparken daha az dağılacaktır.

Afiyet olsun

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz