Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
9 Şubat 2017 Perşembe

Avokado Pestolu Fırında Çıtır Karnabahar

  • Kaç Kişilik 1-2
  • Hazırlama 10dk
  • Pişirme 25dk

Avokado Pestolu Fırında Çıtır Karnabahar Tarifi İçin Malzemeler

  • Yarım haşlanmış karnabahar
  • 2 yumurta
  • Az toz parmesan peyniri (kaşar peyniri de olur)
  • 2 yemek kaşığı soya sosu
  • Kırmızı toz biber
  • Karabiber
  • Tuz
  • Ekmek kırıntısı (panko)
  • Çörek otu

Sos için:

  • 1 olgun avokado
  • Birkaç tuzsuz yer fıstığı
  • 1 yemek kaşığı labne peyniri
  • Tuz
  • 1 mandalinanın suyu
  • 2 yemek kaşığı tatlı-acı sos
  • Frenk soğanı

Avokado Pestolu Fırında Çıtır Karnabahar Tarifi Yapılışı

Avokado pestolu fırında çıtır karnabahar!Esas olay sosta oldu baştan söyleyeyim! Çok hızlı ve lezzetli bir de sağlıklı bir akşam yemeği yiyelim ama hep aynı şeyi yemeyelim diyorsunuz ya, duyuyorum şuan! Buzlukta haşlanmış yarım karnabahar vardı. Siz 10 dk da haşlayabilirsiniz. Bir kasede 2 yumurta, çok az toz parmesan, 2 yemek kaşığı kadar soya sosu, kırmızı toz biber ve karabiberi çırptım. Parçalara ayırdığımız karnabaharları yumurtalı sosa buladım. Başka bir kasede panko ve çörek otunu karıştırdım. Yumurtalı harçtan çıkan karnabaharları pankolu karışıma, oradan da yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirdim. 200 derece fırında karnabaharlar pişerken muhteşem bir sos hazırladım! Bu sosu not edin başka yemeklerde, atıştırmalıklarda da kullanırsınız. (ben kullanacağım) 1 olgun avokado birkaç tuzsuz çiğ yer fıstığı, 1 yemek kaşığı labne peyniri, tuz, 1 mandalinanın suyunu rondodan geçirdim. Biraz tatsız geldi içine tatlı acı sostan 2 yemek kaşığı ekledim. Karnabaharların üzerine gezdirdim, biraz da frenk soğanı ile süsledim! Afiyet olsun :)

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz