Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
9 Şubat 2017 Perşembe

Çökertme Kebabı ( Tavuk )

  • Kaç Kişilik 1-2
  • Hazırlama 30dk

Çökertme Kebabı ( Tavuk ) Tarifi İçin Malzemeler

  • 3-4 adet patates
  • Tavuk göğsü
  • Yoğurt
  • 2 çay kaşığı köri sos
  • 2 tane sarımsak
  • Tuz
  • Karabiber

Çökertme Kebabı ( Tavuk ) Tarifi Yapılışı

Öncelikle aldığımız tavuğu julyen şekilde doğratıyoruz. Sonra bir kaba tavuğu alıyoruz 2 tane sarımsak, 2 çay kaşığı köri sos, tuz, karabiber ve yağ koyuyoruz, iyice karıştırıyoruz ağzını jelatinle hava almayacak şekilde kapatıyoruz, buzdolabına kaldırıyoruz ben bir gün önceden yapıp dolapta bekletiyorum daha lezzetli oluyor. Sonra patatesleri kibrit çubuğu şeklinde doğruyoruz, ben biraz sirkeli suda beklettim öyle kızartıyorum sonra bir kaba alıyoruz, üzerine sarımsaklı yoğurtu döküyoruz ardından iyice kızarttığımız tavuk göğsünü koyuyoruz, üzerine domatesli salçalı sos yapıp onu da üzerinde gezdiriyor. Harika bir tat hem uygun fiyatlı hem leziz. Deneyecekler şimdiden afiyet olsun. :)

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz