Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
9 Şubat 2017 Perşembe

Doğal Kurabiyelerim

  • Kaç Kişilik 2-4
  • Hazırlama 5dk
  • Pişirme 15dk

Doğal Kurabiyelerim Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 adet elma
  • 1 portakal kabuğu
  • 1 limon kabuğu
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 1 yumurta
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • 4 yemek kaşığı pekmez
  • 4 adet hurma
  • İsteğe bağlı
  • Kuru üzüm- kuru dut
  • Un
  • Tarçın
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu

Doğal Kurabiyelerim Tarifi Yapılışı

Merhabalar bu kurabiyeyi yeğenim için hazırladım ama ben ondan çok yiyorum. Bebeğiniz veya çocuğunuz için sağlıklı ve lezzetli kurabiyeler. Şeker içermiyor. Bebekleriniz için evde doğalını yapmak bence en güzeli. TarifElmaları bir kaba rendeleyin (küçük tarafla) üzerine yumuşamış tereyağı, sıvı yağ, portakal ve limon kabuğu rendelerini ekleyin. Hurmaları doğrayıp sıcak suyla yıkayın (yumuşaması için), tüm malzemeleri karıştırın ve un ekleyerek yumuşak bir hamur elde edin şekil verin. Ben kurabiyelerimin üstüne yine sıcak suda yıkadığım kuru dutlarımdan koydum. 170 derece önceden ısınmış fırında pişirin. Tüm çocuklara şifa olsun.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz