Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
8 Şubat 2017 Çarşamba

Pratik Salatalara Mor Lahana

  • Kaç Kişilik 4-6
  • Hazırlama 15dk

Pratik Salatalara Mor Lahana Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 adet orta boy mor lahana
  • 2 veya 3 yemek kaşığı sirke
  • Göz kararı tuz
  • 1 tatlı kaşığı limon tuzu veya 1adet limonun suyu
  • 1 yemek kaşığı olmazsa olmaz toz şeker

Pratik Salatalara Mor Lahana Tarifi Yapılışı

Eminim sizde benim gibi bu salatayı kebapçılarda gördüğünüz gibi pembe yapmak için çaba harcamışsınızdır. Ben kebapların yada lahmacunların yanında getirilen bu salataya bayılırdım ama bir türlü bu rengi tutturamazdım. Bir sürü şey denemiştim mesela sirke, limon tuzu, limon suyu ama bir türlü olmuyordu. Ama bununda her yemeğin olduğu gibi bir püf noktası varmış. Mor lahanaları ince ince kıyıp bir kapaklı borcama koyuyoruz üzerine miktarına göre biraz limon tuzu, biraz sirke, biraz tuz ve en önemlisi yıllarca bu malzemelerle yaptığım ama istediğim rengi tutturamadığım salataya toz şeker ekliyoruz. Elimizle biraz karıştırıyoruz. Kapağı kapatıp buzdolabında bekletiyoruz. Çok güzel bir rengi olan kebapçılarda yediğimiz salatamız hazır oluyor. Ben kırmızı lahanayı alıp hepsini kıyıyorum karıştırıp dolapta bekletiyorum istediğim zaman çıkarıp yiyoruz. .Afiyet olsun.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz