Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
8 Şubat 2017 Çarşamba

Taze Fasulye Kavurması (Müthiş Lezzet)

  • Kaç Kişilik 2-4
  • Hazırlama 15dk
  • Pişirme 20dk

Taze Fasulye Kavurması (Müthiş Lezzet) Tarifi İçin Malzemeler

  • Taze fasulye yarım kilo
  • Büyük boy kuru soğan
  • Bir demet dereotu (ikide yapabilirsiz)
  • 3 yumurta
  • 2-3 yemek kaşığı tereyağı
  • Çay kaşığının ucunda zerdeçal (bulamazsınız problem değil)
  • Kara biber
  • Tuz

Taze Fasulye Kavurması (Müthiş Lezzet) Tarifi Yapılışı

Arkadaşlar hepimiz taze fasulye yemeğini biliyoruz. Zeytin yağlı, kavurması ama bu tat çok farklı. Her gün yapmak ve yemek isteyeceksiniz :)Taze fasulyeleri küçük küçük kırıyoruz, ben doğradım. Sonra tencereye su koydum ve yumuşayıncaya kadar haşladım tuz döktüm ve süzgeçten süzüp bir kenara bıraktım. Tencereye tereyağını koydum, ince ince doğradığım kuru soğanı koyup pembeleşinceye kadar kavurdum, üzerine taze fasulyeyi ekledim iki üç dakikada öyle kavurdum, kara biberi, çok çok az zerdeçalı ekledim ve yine karıştırdım. Tuz ekliyoruz. Fasulyenin suyun tuz koyduğumuz için önce yemeğin tadını kontrol edip öyle tuz ilave ediyoruz. En son ince doğradığım dereotunu ilave ediyoruz. Yumurtayı çırpıyoruz ve yemeğimizin üzerine ekliyoruz. Yumurta piştikten sonra yemeğimiz hazır. Yumurta sevmeyenler yumurtasız da yapa bilir. Her iki halde tadı muhteşem. Şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar. AFİYET OLSUN:)

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz