Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
8 Şubat 2017 Çarşamba

Zeytinyağlı Taze Fasülye

  • Kaç Kişilik 2-4
  • Hazırlama 10dk
  • Pişirme 35dk

Zeytinyağlı Taze Fasülye Tarifi İçin Malzemeler

  • 400 gr taze fasülye
  • 3 orta boy patates
  • 1 büyük soğan
  • Sıvı yağ
  • Tuz
  • Karabiber
  • 3 adet kabuksuz rendelenmiş domates
  • 2 diş sarmsak
  • 1 yemek kaşığı domates salçası

Zeytinyağlı Taze Fasülye Tarifi Yapılışı

Merhaba Hanımlar,

İlk basta soğanları sıvı yağ ile pembeleşinceye kadar pişiriyoruz. Salcayı ilave ediyoruz.Ardından fasülyeleri de ekleyip orta ateşte kavuruyoruz. Ben fasülyeleri kırdıktan sonra bir kezde ortadan kestim. Resimlerde göreceksinizDaha kibar ve güzel görünümlü oluyor. Fasülyeyi bir iki dakika kavurduktan sonra küp küp kestiğimiz patatesleri ve rendelenmiş domatesleri ilave ediyoruz ve bir iki dakikada böyle kavuruyoruz. Sıcak suyumuzu üzerini kapatmayacak kadar yemeğin üzerine döküyoruz, sarımsakları küçük küçük kesip içine atıyoruz.Benim yazdan hazırlamış olduğum kavanozda domates vardi. Rendelenmiş domates yerine ben onu kullandım.

Not; Yemegin icine 1 tatli kasigi seker katarsaniz daha lezzetli olacaktir.

Arzuya göre kavurmada eklenebilir.

Afiyet olsun

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz