Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
7 Şubat 2017 Salı

Fit Kahvaltı

  • Kaç Kişilik 1-2
  • Hazırlama 5dk
  • Pişirme 5dk

Fit Kahvaltı Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 yumurta
  • 1 parça beyaz peynir
  • 4 yeşil zeytin
  • 4 siyah zeytin (zeytinlerin tuzu alınmış)
  • 3 çeri domates
  • 1 salatalık
  • İstenilen miktar roka maydanoz taze nane
  • 3 ceviz içi
  • 1 ince parça kaşar peyniri
  • Çörek otu
  • 1 tatlı kaşığı zeytinyağı
  • 1 tatlı kaşığı nar ekşisi
  • 1 bardak limon dilimli soda yada ayran

Fit Kahvaltı Tarifi Yapılışı

Tarifin bakmayın isminin fit kahvaltı olduğuna ben hazırladım, akşam öğünü olarak yiyorum. Malum diyet yapanlar bilir akşam 18. 00 den sonra yemek yemek yasaktır. Haliyle tok tutan şeyler yemek lazım ve bu tabak inanın sabaha kadar size açlık nedir hissettirmiyor. Protein zararsız karbonhidrat ve doğal yağ hepsi tabakta mevcut. Ve hesapladım tabağın toplam kalorisi 220. Yani akşam yemeğinde alınabilecek maksimum kalori miktarı olan 325 ten çok çok daha az.

Daha fit daha kendinle barışık günler diliyorum. Afiyet olsun

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz