Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
7 Şubat 2017 Salı

Nefis Pizza

  • Kaç Kişilik 4-6
  • Hazırlama 25dk
  • Pişirme 20dk

Nefis Pizza Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 paket instant kuru maya
  • 1 su bardağı süt
  • 1 su bardağı ılık su (sıcağa yakın)
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • Aldığı kadar un (4-5 bardak)
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 çay kaşığı şeker

Sosu için :

  • 2 yemek kaşığı domates salçası
  • Az su
  • Az yağ

Üzerine :

  • Sucuk, sosis, mantar, kaşar dilediğiniz malzeme

Nefis Pizza Tarifi Yapılışı

Merhaba hanımlar bu gün sizle pizza tarifi paylaşıyorum biz bayılarak yedik :) umarım sizde beğenir denersiniz. Öncelikle hamurumuzu mayalıyoruz ele yapışmayan yumuşak bir hamur elde edeceğiz ,bütün kuru malzemeleri genişçe bir kaba alıp karıştırın ortasını havuz gibi açıp su süt ve yağımızı döküyoruz ,4 su bardağı un kullanın ilk olarak eksik geldikçe azar azar un ekleyin, üzerini kapatarak sıcak bir yerde mayalanmaya bırakalım ,o sırada malzemelerimizi dilimleyelim. Ben mantar sucuk ve sosis kullandım kaşarımızı da rendeleyelim. Hamurunu ben 20 dk mayalandırdım yetti bu süre şimdi geçelim ,hamuru 3 eşit parçaya bölüyoruz ,her birinden büyük bir fırın tepsisi büyüklüğünde çıkıyor dilerseniz fazla geliyorsa kullanmadığınız hamuru buzluğa kaldırabilirsiniz ,ben 2 parça kullandım, 1 ini buzluğa attım. Hamuru tezgahta merdane yardımıyla acıyoruz un serperek acıyoruz tezgaha yapışmasın, istediğiniz incelikte yapabilirsiniz, sonra açtığınız hamuru yağlanmış tepsiye alın .Sosu yayın az kasar ekleyin. kalanını üstüne kullanacağız sonra diğer malzemeleri koyun fırına verin, 190 derecede pişiriyoruz ,pişmeye yakın kaşar serpip tekrar fırına koyuyoruz ,altı kızarınca kaşar eriyince çıkarıyoruz afiyet olsun. Biraz uzun oldu kusura bakmayın :))

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz