Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
7 Şubat 2017 Salı

Patates Köftesi

  • Kaç Kişilik 1-2
  • Hazırlama 15dk
  • Pişirme 15dk

Patates Köftesi Tarifi İçin Malzemeler

  • 2 büyük patates
  • Yarım tatlı kaşığı nane, kekik
  • Yarım tatlı kaşığı tuz
  • 1 çay kaşığı toz kırmızı tatlı biber
  • 2 yumurta sarısı
  • 3 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı nişasta
  • 1 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı mısır unu
  • 1 tutam maydanoz
  • 1 çay bardağı kızartmak için sıvı yağ

Patates Köftesi Tarifi Yapılışı

Patatesleri soyup resimlerde var buharda haşladım tencerede de haşlanır bana böyle kolay geliyor. Soğuyunca patatesleri ezdim, yumurta sarılarını, unu, nişastayı, mısır ununu ekledim ve baharatlarını ekledim, bir tutam maydanoz doğradım ele yapışıyorsa un ya da galeta unu eklenir, benim yapıştı ben suya batırıp şekil verdim. Mücver gibi yemek kaşığıyla da şekil verilir kızgın yağda kızarttım. Yapacaklara afiyet olsun.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz