Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
7 Şubat 2017 Salı

Patatesli Bulgur Pilavı

  • Kaç Kişilik 4-6
  • Hazırlama 5dk
  • Pişirme 20dk

Patatesli Bulgur Pilavı Tarifi İçin Malzemeler

  • 3 adet orta boy patates
  • 1 adet orta boy soğan
  • 2 adet orta boy domates
  • 2 su bardağı pilavlık bulgur
  • Zeytinyağı
  • 2 yemek kaşığı salça
  • Kimyon, toz biber

Patatesli Bulgur Pilavı Tarifi Yapılışı

Merhabalar. Annemin severek yediğim tatlarından biri bu pilav. Artık kendim de yapabiliyorum ve sizlerle paylaşmak istedim. öncelikle tenceremize zeytin yağını döküyoruz. Zeytin yağında küçük küçük doğradığınız soğanları kavuruyoruz. Küp küp doğradığınız patatesleri ekliyoruz. 1 su bardağı su ekliyoruz. Salçamızı ekliyoruz. Orta ateşte 5 dakika pişiriyoruz. Sonra bulguru ekliyoruz 2 su bardağı su ekliyoruz. Kimyon tuz ve toz biberi ekliyoruz. Yemeğimiz suyunu çekince ateşi kapatıyoruz. Ben köy bulguru kullanıyorum suyunu ona göre ayarlı yorum sizde kullandığınız bulgura göre ayarlayabilirsiniz. Afiyet olsun.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz