Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
8 Şubat 2017 Çarşamba

Tas Kebabı

  • Kaç Kişilik 4-6
  • Hazırlama 10dk
  • Pişirme 40dk

Tas Kebabı Tarifi İçin Malzemeler

  • Yarım kilo kuşbaşı et
  • 2 kuru soğan
  • 4 orta boy patates
  • 5 diş sarımsak
  • Kurutulmuş acı biber
  • Sıvı yağ
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • 1 yemek kaşığı biber salçası
  • Tuz, karabiber, kimyon, 1 adet defne yaprağı

Tas Kebabı Tarifi Yapılışı

Biz tas kebabını böyle daha bir sevdik daha bir lezzetle yedik, peki nasıl mı yaptım işte tarifimiz :-Kuşbaşı eti düdüklü tencere de 2 bardak su ile pişmeye bıraktım bir yapraktan defne yaprağı attım içine, 30 dk pişti (benim düdüklü de)-Patatesleri iri küp şeklinde doğrayıp kızarttım illa ki kızartınca daha lezzetli oluyor-Et pişerken patates kızarırken bir tencerede soğanları, sarımsakları az yağda kavurup salçaları ilave ettim, kızaran patatesleri ve pişen eti bu tencerenin üstüne aldım, baharatları ve kuru acı biberi de katıp hepsini bir tık kaynattım. Su ilave etmedim çünkü etin biraz suyu vardı, mis lokum gibi et ve patates kızartmasının tadı bir arada, yemeğin suyu en lezzetli yeri. Denemek isteyenlere afiyet olsun.

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz