Tatlılar Kurabiyeler Sebze Yemekleri Diyet Yemekleri İçecek Tarifleri Et Yemekleri Bakliyat Yemekleri
9 Şubat 2017 Perşembe

Trileçe (Resimli Anlatım)

  • Kaç Kişilik 6-8
  • Hazırlama 15dk
  • Pişirme 20dk

Trileçe (Resimli Anlatım) Tarifi İçin Malzemeler

  • 5 yumurta
  • 1 su bardağından az şeker
  • 1, 5 su bardağı un
  • 1 paket kabartma
  • 1 paket vanilya
  • 1 çay kaşığı karbonat

Sütlü sosu için;

  • 3, 5 su bardağı süt
  • 3 yemek kaşığı şeker
  • 200 grm sivı krema

Karamel sosu için;

  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 200 grm sıvı krema

Üzeri için;

  • Krem şanti

Trileçe (Resimli Anlatım) Tarifi Yapılışı

Öncelikle kaba yumurtaları koydum, iyice çırptım,sonra şekeri ekleyip bayağı çırptım iyice kabarması için. Unu ,kabartmayı ,vanilyayı, karbonatı ekledim ve spatulayla alttan üste doğru karıştırıp tereyağıyla yağlanmış borcama döktüm yaklaşık 20 dakika pişirdim.

Trileçenin sütlü sosu için uygun bir kapta sütü şekeri kremayı çırptım, bir köşede beklettim.

Karamelli sosu için, tencereye şekeri koydum orta ateşte eriyene kadar iyice karıştırdım sonra bir kaşık tereyağı koydum karıştırdım. En sonra kremayı koydum karıştırdım ve altını kapattım. Ilık olan kekimi ters çevirdim ve kürdanla delikler açtım. Sonra üstüne sütlü şerbeti döktüm. Krem şantiden biraz süslemek için ayırdım, geri kalanı kekin üzerine sürdüm. Ilımış olan karameli de krem şantinin üzerine döktüm. Ayırdığımı krem şantiyle süsledim. Sizin için her şeyi ayrıntısıyla foto çektim şimdiden afiyet olsun☺☺☺

  • Blog Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Bu Gün Ne Pişirsem Tüm Hakları Saklıdır...
Tasarım Gürhan Korkmaz